Week 6 en 7 @Curaçao

Koekkoeeek iedereen

Na lang wachten zijn we hier weer! En wat hebben we veel meegemaakt in deze tijd.​ We hebben prachtige natuur leren kennen en onze eerste zoutpannen gezien. Jammer genoeg konden we ons zoutpotje niet vullen want het was niet meer in werking. Dit klein heiligdommetje heet Den dunkie. We zijn ook met onze kleine engeltje naar het Sea Aquarium geweest, waar ze veranderd zijn in kleine bengeltjes. Wat hadden ze een plezier bij de flamingo's, haaien, de dolfijnen en niet te vergeten de touchpool. Onze laatste week voor de vakantie ging van start maar de dagen eindigden vaak in een dutje op ons favorieten strand Kokomo. Vrijdag konden we onze laatste week feestelijk afsluiten. Met heel de school hebben we een paasviering gedaan. De kleuters van juf Hanne moesten zelfs voor heel de school een liedje zingen en wat hebben ze dit goed gedaan. Gelukkige hadden ze ook wat hulp gekregen van de kinderen van juf Rien en Mart die zo goed meededen op de achtergrond. Na al dat zingen konden we beginnen aan het paasonbijt en wat hebben ze hun buiken rond gegeten. Op het einde van de dag konden we geen eitje en pannenkoek zien. Gelukkig was dit zondagochtend helemaal terug in orde en hebben we zelf kunnen genieten van een  luxe paasonbijt. Nu gaan we genieten van onze welverdiende vakantie en het bezoek dat de komende weken er aankomt . SPANNEND !!!!

Lachende groetjes de meisjes

ps: Niet alle honden komen wanneer ze eten horen :D

1. T Martine:
    26 maart 2018
    Mooie foto's. Geniet van jullie vakantie. Groetjes.
  2. Dirk:
    26 maart 2018
    Ik ben stiekem wel jaloers op jullie .zoveel te zien en te beleven.mooie foto,s.nu komt er een spannende tijd aan het bezoek van de ouders .wij missen u wel hoor.
  3. Yvette:
    27 maart 2018
    Hoi Mart,
    hier is het voetbal, dus snel een berichtje.
    We zijn alles wat je vraagt aan het verzamelen en zien er naar uit je eens nen dikke knuffel te geven. Tot binnen een paar dagen en zet al maar iets koud he ; ) , groetjes ginder aan Rien en Hanne.
    Leuke foto's

smak, smak , mama xxx
  4. Mart, Hanne & Rien:
    29 maart 2018
    Ik tel af tot jullie hier zijn! Zie jullie snel voor een dikke knuffel. Dikke kussen!!!
  5. Mart, Hanne & Rien:
    Vrolijk paasfeest

Oma en Opa
  7. Yvette:
    14 april 2018
    Hallo hier "De Buren" jullie welbekend, vanaf morgen sluiten wij met spijt
    in ons hart ons restaurant in Punda. We openen een nieuw restaurant in Otrabanda
    je weet wel aan de overkant. Onze menu's zijn aangepast aan de omgeving en
    staan in het thema van allerhande streetarttekeningen. Via onze aangepaste site
    kan je onze goedkopere menu dagelijks terugvinden op één van muurschilderingen.
    We hopen op een talrijke opkomst.
    Yvette Van Buhren