Veilig aangekomen!

Hoihoi!

Zoals de titel zegt zijn we veilig aangekomen op Curacao. We zijn meteen vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw. Na een eerste rondleiding in de auto door de donkere stad zijn we in onze villa aangekomen. We kregen meteen de nodige informatie maar aan elke eerste dag komt er een einde en kropen we elk in ons eigen bedje.
​Hondjes blaffen, vogeltjes fluiten, regendruppeltjes vallen, zonnetje komt op, wij wakker :D
​Nu wachten op de auto om dan de eerste boodschappen te gaan doen. En misschien wel een eerste blik van het mooie strand.
xxx

​p.s. Wist je dat mango's aan de bomen groeien? (Rien niet :P)

1. T Martine:
    5 februari 2018
    Super, geniet vooral van al dat moois en ook beetje werken natuurlijk. Dikke knuffel
  2. Oma:
    hello mart

geniet er maar van
    oma en opa xxx
  3. Mostinckx:
    Geniet maar van het zonnetje. Groetjes Lotte en Kris
  4. Yvette:
    5 februari 2018
    Hey Mart en andere C3-tjes , hoe was jullie vlucht zodat we ons een beetje kunnen voorbereiden op onze vlucht binnenkort? Te lang (?), precies lekker eten, de luchthaven van Curaçao.
    Stuur je ook foto's van jullie verblijf en ook van de gastvrouw?
    Het amusement en veel beachtime
    Mama en papa
  5. Lore Mostinckx:
    Haai Hansie
    Mama en papa willen ook iets zeggen maar durven zelf niets te posten :).
    Ze wensen u veel plezier. Geniet van de frappé's, stranddagskes en al de rest daar op het mooie eiland! Tot snel

Mama, papa en uw zus
  6. Dirk:
    4 maart 2018
    Hallo meisjes , al wat gesetteld daar .na een paar vakantiedagen begint nu het echte werk jullie stage hopelijk is er na de les nog wat tijd over voor jullie zelf, om van de zon of omgeving te genieten.hier regenachtig en geen zon te bespeuren.hou ons zekerop de hoogte van jullie belevenissen .ik kijk er alvast naar uit.en rien dit is een periode die je niet vlug zal vergeten.vele groeten van ons allemaal dirk, martine thomas en lenka.