Tweede week @ Curaçao

Bon dini

Beetje later als gepland maar hier is ons blogverhaal van week 2. Al was het een erg rustige week. We hadden nog 3 dagen vakantie door carnaval en toen gingen we nog 2 dagen observeren. Hanne & Rien trokken met hun kinderen mee naar het kindermuseum wat een heuse speeltuin was.
Daarbuiten zijn we nog een halve dag op bezoek geweest in de hoofdstad waarbij we de haven verkend hebben met de boot. Nadien deden we nog een korte wandeling doorheen het stad toen we de stoffenwinkel tegenkwamen. We vroegen of ze wat gratis stofjes wegdeden. En toen kwamen ze met een grote zak waarbij we verplicht werden huiswaarts te keren. Tijdens de vroege avond keerden we vaak terug naar ons kleine prachtige strandje om wat uit te rusten. De week sloten we nog af door te gaan feesten op Wed & Wild. Nu terug aan het werk voor ons stage!

Aaayooo!

xoxo
Hanne, Mart & Rien

1. Ann Machiels:
    👍👍👍
  2. Yvette:
    21 februari 2018
    Dag 3 musketiers alles ok met jullie, bereid jullie al maar voor op onze komst.
    Normaal is het regenseizoen dan hopelijk wel al gedaan, hier lekker zonnig en droog
    Tot weldra
  3. Ilse:
    22 februari 2018
    Amaai, zoveel kleur daarginds! Geniet er met volle teugen van!
    Maar ook hard werken aan jullie stage hé!
  4. Lieve Vanwildemeersch:
    24 februari 2018
    Dag Hanne, zonnige maar koude groeten uit Winksele.
    Geniet van jouw verblijf in Curacao!
    We proberen jou te volgen via de blog!
    Mon, Lieve en Emma
  5. Mart, Hanne & Rien:
    28 februari 2018
    Dankjewel lieve. Super leuk dat jullie de blog lezen. Groetjes uit het zonnige Curaçao 😉